Recenze - Toy Story 3:Příběh hraček 3D

5. července 2010 v 20:29 |  Recenze
Tak po delší době opět nějaká recenze...příště se můžete těšit na Twilight sága:Zatmění :)
TS3
PIXAR...stačí říct jen tohle jméno a je jasno.Tohle studio je totiž zárukou kvality ať si každej říká co chce.Každý z jejich filmů byl naprosto ojedinělý zážitek a rok co rok nám dokazují,že na animačním poli nemají prostě konkurenta!Originalita je prostě cítit na tisíce honů a jen tak někdo jim první místo v žebříčku nesebere.Snad každý z vás viděl nějaký z jejich počinů - (Toy Story,Život Brouka,Toy Story 2,Příšerky s.r.o,Hledá se Nemo,Úžasňákovi,Auta,Ratatouille,Wall-I a Vzhůru do oblak) a snad každá z vás musí uznat...že PIXAR vládne!Jak dopadl jejich rodinný klenot jménem Toy Story 3?
TS3
Inu...bál jsem se.A to hodně....neboť když se dělá pokračování tak to většinou nedopadne moc dobře a výsledek nedosahuje kvality předešlích filmů(například Shrek třetí).Studio Pixar ve svém repertoáru nemá skoro žádnou sérii kromě Toy Story....ovšem i Pixar dojel na peníze a tak se v následujíchc letech musíme smířit s tím,že budou pokračování jejich hitů (příští rok Auta 2 a o rok později i Příšerky s.r.o 2).Jenže...už nemám důvod se bát...Pixar to totiž znovu dokázal a tak jako vždy předvedl mistrovský kousek!
Příběh je jednoduchý.Andy dospěl a míří na vysokou....takže samozřejmě vyrostl z dětství a hračky už moc nepotřebuje.Na ně se akorád práší a hrdinové tak mají strach co se s nimi stane... shled událostí jim ovšem nastolí zkoušku,kdy se nedobrovolně dostanou do školky...kde je na první pohled všechno kouzelné...zdání však klame...
TS3
A už od první minuty víte,že to bude bomba.Hrdinové jsou zpět a se vším co jsme na nich milovali.Vrátíl se Buzz Rakeťák,Kovboj Woody,Rex,Brambůrkovi,Slinky i prasátko...všichni jsou na jedné lodi a společně sledujeme jejich příběh,který je naprosto skvěle natočen.Opravdu..snad nikdy v životě jsem užádného animáku neviděl tolik detailů.Pixar si vyhrál naprosto se vším.Každý lesk,každá pohyb,každá hláška...všechno je naprosto špičkové a jen dolaďují úžasnou atmosféru,kterou vám Příběh hraček vykouzlí.Já nevím...nevím jak to ti chlapíci z Pixaru dělají ale každou chvíli z filmu srší jeden nápad za druhým a já neměl ani čas se nudit nebo se dívat někam jinam.Každá scéna má něco do sebe a pokaždé je,na co se dívat.Je to vtipné,smutné,akční,nostalgické,moderní,prošpičkované dokonalou animací a to vše vás silně zasáhne...stejně jako tomu bylo v roce 1995,kdy jsme poprvé viděli jedničku.Ano,uplynula dlouhá doba ale Hračky mají i po tolika letech srdce a naprosto vás dostanou.
TS3
Byl jsem až překvapen,jak moc ten film není pro děcka.Vážně...mám pocit,že je to spíše zaměřená na lidi,kteří vyrůstali na prvních dvou dílech....pro malé caparty to možná bude nuda ale ostatní se budou královsky bavit!Pixaru se také podařil husarský kousek(kromě toho,že stvořili asi nejlepšího a nejtemnějšího záporáka v animovaných filmech)....nechci nic prozrazovat ale předfinální scéna odehrávající se ve spalovně...je naprosto ohromující!Tak dokonale sestříhaná,hudebně dokreslená a epicky vyvrcholující,že mi málem spadla držka na zem!V té chvíli jsem měl fakt pocit...že to kluci z Pixaru zakončí takhle.Říkam to s klidným srdcem...ta jediná scéna má v sobě víc emocí než tisícovka jiných smutných filmů.Něco tak skvělého jsem už dlouho,ale dlouho neviděl!No a závěr? ten je úžasnej!Spousta emocí...člověk si na chvíli vrátí do svých dětských let a zavzpomíná si,jaké to bylo,když jsme měli své oblíbené hračky...prostě...tleskám!Ten film boduje na všech frontách a to jsem vychválil jen asi čtvrtk toho,co se mi tam líbilo.Pixar to opět dokázal!A já si oddechl..znovu nám předvedli,že všechno jde,když se chce..stačí to dělat srdcem...pro nás...pro diváky.

PS-myslel jem,že letos nejlepší animák zůstane Jak vycvičit draka...zmýlil jsem se...:)

TOY STORY 3:PŘÍBĚH HRAČEK 3D - 100%

1 člověk ohodnotil tento článek.